RSS

Lanseringsfest

Fredag 17. april skulle eg eigentleg ha lanseringsfest, Datoen var sette av allereie i januar, og eg skulle få låne min gamle barneskule, som no er gjort om til ein superkul fellesverkstad for kunstnarar. Vener og familie skulle få vere med. Biblioteksjefen skulle bokbade meg. Vi skulle ete tortillaer og drikke sprudlevin. Saman. Til langt på natta.

Slik blei det ikkje.

Men eg er så heldig å ha fine folk rundt meg, som hjalp til med å finne ei anna løysing. Vi gjennomførte bokbadet likevel, og strøymde direkte på Facebook. Det blei litt bilete-på-skakke og lyden-på-halv-åtte, men det var kjekt likevel. Etter bokbadet tok vi eit par glas og snakka om bøker vi er glad i. Det blei ein veldig fin kveld.

Hjarteleg takk til teknisk sjef Trine Røssevold og biblioteksjef Hilde Merete Gjessing, som gjorde dette mogleg. Takk til lesarar og sjåarar.

Fleire har etterlyst opptak av bokbadet. Er du ein av dei, eller kan tenke deg å sjå så har Trine Røssevold laga til ein redigert og avkorta versjon av bokbadet. Det kan du sjå inne på kunstnarverkstaden si Facebookside.

2 kommentarer:

Kleppanrova.com sa...

Flott video! Gratulerer!

annkolaas sa...

Tusen takk! :)