RSS

I 2010 har jeg lest

Trykk på tittelen for å lese bokomtale.

Nick Hornby: Slam

Victoria Hislop: Øya

Beate Grimsrud: En dåre fri

Carl Frode Tiller: Innsirkling 2

Linde Hagerup: Get used to it

Carl Frode Tiller: Innsirkling

Patrick Süskind: Parfymen. Jakten på en morder

Roald Kaldestad: Heavykatten og gitaren

Kjell Askildsen: Thomas F`s siste nedtegnelser til almenheten

Johan B. Mjønes: Orkanger

Gaute Heivoll: Før jeg brenner ned

Jan Chr. Næss: Teodor Sterk

Anna Gavalda: Ein vakker dag

Paolo Giordano: Primtallenes ensomhet

Karin Brunk Holmqvist: Potensgiverne

Ingeborg Arvola m.fl.: Nesten som før

Nicole Krauss: Kjærlighetens historie

Sylvia Plath: Glassklokken

Thomas J.R. Marthinsen: DU. Fortellinger

Bergljot K. Nordal: Magda

Aina Basso: Fange 59. Taterpige

Kjersti Annesdatter Skomsvold: Jo fortere jeg går, jo mindre er jeg

Craig Silvey: Jasper Jones

Jette A. Kaarsbøl: Den lukkede bok

Agnes Ravatn: Veke 53

Gustave Flaubert: Madame Bovary. Fra livet i provinsen.

Susan Abulhawa: Morgen i Jenin

Zulmir Becevic: Svenhammeds journaler

Jon Fosse: Morgon og kveld

Ragnar Hovland: Sveve over vatna

Gøran Tunstrøm: Juleoratoriet

Olaug Nilssen: Innestengt i udyr

Thomas Fröhling: Kong Steve og de hjemløse hjerters blues

Belinda Starling: Bokbindersken

Karl-Ove Knausgård: Min kamp. Femte bok

Tania Kjeldset: Juli

Anthony Horowitz: Samfunnsfiende nummer to

Rod Gordon & Brian Williams: Tunneler

Egil Launes, Knut Halfdan Svendsen: Foreldrehjelpen. Oppdragelse som virker

Yvonne C. Kuhn: Det er trikken i ditt liv

Jan Wiese: Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede

Amal Aden: Min drøm om frihet

Amal Aden: Se oss

Eivind Buene: Enmannsorkester

Kari Hesthamar: So long Marianne

Olaug Nilssen: Nesten frelst av Sigvart Dagsland

Helene Guåker: Kjør!

Richard Yates: Påskeparaden

Mari Strachan: Jorden nynner sin hemmelige sang

Michael Nyqvist: Når barnet har lagt seg

Patrick Carman: Skeleton Creek

Lori Lansens: Aldri alene

Karl-Ove Knausgård: Min kamp. Fjerde bok

Kader Abdolah: Huset ved moskeen

Maria Parr: Vaffelhjarte

Kate Morton: Den glemte hagen

Chris Cleave: Little Bee

Herbjørg Wassmo: Hundre år

Sophia Bennett: Tråder

Tore Renberg: Kompani Orheim

Anna Gavalda: Lykka er ein sjeldan fugl

Karl-Ove Knausgård: Min kamp. Tredje bok

Jonathan Safran Foer: Ekstremt høyt & utrolig nært

Karl-Ove Knausgård: Min kamp. Andre bok

Karl-Ove Knausgård: Min kamp. Første bok

Jon Fosse: Det er Ales

LEST I 2009

Disse har jeg dessverre ikke bokomtaler av, da bloggen min ble opprettet sent i 2009.

Herbjørg Wassmo: Et glass melk takk

Selma Lønning Aarø: Vill ni åka mera?

Selma Lønning Aarø: En rekke avbrutte forsøk

Erlend Loe: Stille dager i Mixing Part

Anna Gavalda: Eg elska ho

Tore Renberg: Mannen som elsket Yngve

Ronnie M.A.G. Larsen: Offa - forteljingar frå ei øy

Mustafa Can: Tett inntil dagene

Marit Eikemo: Arbeid pågår

Selma Lønning Aarø: Venstre hånd over høyre skulder

Ragnar Hovland: Paradis

Ragnar Hovland: Norske gleder

Carlos Ruiz Zafon: Vindens skygge

Diane Setterfield: Den trettende fortellingen

Erlend Loe: Volvo Lastvagnar

Paulo Coelho: Veronica vil dø

Kari Vinje: Ekornløven

Levi Henriksen: Snø vil falle over snø som har falt

Roald Dahl: Georgs magiske medisin

Torbjørn Egner: Klatremus og de andre dyrene i Hakkebakkeskogen

Anne-Cath Vestly: Lillebror og Knerten

Mina Bai: Djeveljente

Jane Austen: Overtalelse

Maria Parr: Tonje Glimmerdal

Kate Morton: Tilbake til Riverton

Anna Gavalda: Saman er ein mindre aleine

Stephanie Meyer: Breaking Dawn

Stephanie Meyer: Formørkelsen

Stephanie Meyer: New Moon

Stephanie Meyer: Evighetens kyss

Gunnhild Øyehaug: Vente, blinke

Olaug Nilssen: Få meg på, for faen!

Olaug Nilssen: Vi har så korte armar

Markus Zusak: Boktyven

Lars Ramslie: Destroyer

Jostein Gaarder: Sofies verden

Eldrid Johansen: Jul i Svingen

Dan Brown: Engler og demoner (

Brian Pilkington: Bestefar julenisse

Astrid Lindgren: Marikken

Astrid Lindgren: Se Marikken, det snør!

Eva Eriksson: Bella og Gustav

Jon Fosse og Øyvind Torseter: Spelejenta

Gudny Ingebjørg Hagen: Storm og jentungen

Tony Ross: Lille prinsesse - Jeg vil ha lyset på!, Jeg vil ha middagen min!, Jeg vil ha mammaen min!, Jeg vil ha smokken min!, Jeg vil bli..., Jeg vil hjem! og fleire av dei bøkene

0 kommentarer: