RSS

2012

Trykk på tittel for å få frem bokomtalen.

1. Eowyn Ivey: Snøbarnet

2. Vanessa Diffenbaugh: Blomstenes hemmelige språk

3. Nicole Krauss: Det store huset

4. Trude Marstein: Plutselig høre noen åpne en dør

5. Brit Bildøen: Mitt milde vesen

6. Maggie O`Farrell: Hånden som først holdt min

7. Linde Hagerup: Var det det det var

8. Erin Morgenstern: Nattens sirkus

9. Belinda Bauer: Mørke dager

10. John Steinbeck: Om mus og menn

11. Daphne Du Maurier: Rebecca

12. Aina Basso: Inn i elden

13. Vigdis Hjorth: Snakk til meg

14. Margaux Fragoso: Tiger, tiger

15. Susan Henderson: Det blå rommet

16. Meg Mullins: Teppehandleren

17. Amalie Skram: Constance Ring

18. Henrik Langeland: Wonderboy

19. Ingeborg Arvola: 40 postkort

20. Emma Donoghue: ROM

21. Natasha Solomons: Fortellingen i fiolinen

22. Dag Solstad: Genanse og verdighet

23. Dag Solstad: Professor Andersens natt

24. Siv Wyller: Hockeysveis fører til dårlige rim

25. Caitlin Moran: Kunsten å være kvinne

26. Are Kalvø: Men fjernkontrollen min får du aldri

27. Caroline Kaspara Palonen: Xeroxdager

28. Lois Leveen: Frihetens vinder

29. Knut Hamsun: Sult

30. Helene Uri: Dyp rød 315

31. Kathleen Grissom: Tilbake til Tall Oaks

32. Johan Teorin: Sankta Psyko

33. Karen Blixen: Babettes gjestebud

34. Minette Walters: Krutt

35. Minette Walters: Kjerringbissel

36. Minette Walters: Det mørke rommet

37. Vigdis Hjorth: Om bare

38. Tove Ditlevsen: De gjorde et barn fortred

39. Hanne Ørstavik: Uke 43

40. Lucinda Riley: Orkideens hemmelighet

41. Beth Hoffman: CeeCee Honeycutts reddende engler

42. Trude Marstein: Ingenting å angre på

43. Lucinda Riley: Jenta på klippen

44. Helene Uri: Den rettferdige

45. Cathrine Evelid: Mamma er en countrysang

46. Lori Lansens: Livet tilbake

47. E L James: Fifty Shades of Grey

48. E L James: Fifty Shades Darker

49. E L James: Fifty Shades Freed

50. Heidi Linde: Agnes i senga

51. Ingelin Røssland: Kirsebærsnø

52. Marit Eikemo: Samtale ventar

53. David Nicholls: Første spørsmål

54. Ingunn Aamodt: Beistet

55. Marianne Kaurin: Nærmere høst

56. Jon Fosse: Olavs draumar

57. Ragnar Hovland: Stille natt

58. Linn Ullmann: Et velsignet barn

59. Karin Bjørset Persen: Julebrevpikene

60. Tatiana de Rosnay: Mokka

61. Charlotte Glaser Munch: Alt jeg vil er å kysse deg

62. David Levithan: Hver dag

63. Arne Svingen og Helene Uri: Din vakre jævel

64. Inger Bråtveit: Kven er snillast av far og mor?

65. Linnea Myhre: Evig søndag

66. Kristine Getz: Hvis jeg forsvinner, ser du meg da?

67. Marianne Storberget: Brevet fra Betsy

68. Rabih Alameddine: En overflødig kvinne

69. Eldrid Johansen: Charliblogg

70. Lars Petter Sveen: Køyre frå Fræna

71. Linde Hagerup: Ingen som røyker hoppe strikk

72. Aimee Bender: Smaken av følelser

73. Ronnie M.A.G. Larsen: Sommar i Thereses gate

74. Olaug Nilssen: Kjøkenbenkrealisme

75. Bjørn F. Rørvik og Thore Hansen: Den lille penselen

76. Dag Solstad: "Ellevte roman, bok atten"

77. Janne Teller: Ingenting

78. Jonas Gardell: Jenny

79. Ellen og Heidi Linde: Resten av livet

80. Heidi Linde: Under bordet

81. Charlotte Riise: Eg treng tid til å sakna deg

1 kommentarer:

Elin sa...

snøbarnet er en bok jeg har tenkt lenge på å lese, kanskje det blir noe av snart:)