RSS

LESE I 2019

1. Ingegerd Henriksen: I min fars hus

2. Charlotte Perkins Gilman: The Yellow Wallpaper

3. Jane Austen: Stolthet og fordom

4. William Shakespeare: Romeo and Juliet

5. George Orwell: 1984

6. Edgar Rice Burroughs: Tarzan of The Apes

7. John Steinbeck: The Grapes of Wrath

8. Peter May: Svarthuset

9. Annie Proulx: The Shipping News

10. Ruth Lillegraven: Alt er mitt

11. Gunnhild Øyehaug: Presens maskin

12. J.R.R. Tolkien: Hobbiten

13. Jennifer Mathieu: Moxie

14. Victor Hugo: Les Miserables

15. Marta Breen og Jenny Jordahl: Kvinner i kamp

16. Birger Emanuelsen: Jeg skal beskytte deg

17. Marta Breen og Jenny Jordahl: Den store rumpefeiden

18. Malin Falch: Nordlys

19. TegneHanne og Jostein Larsen: Lykke til!

20. Henry Miller: Tropic of Cancer

21. Kurt Vonnegut: Breakfast of Champions

22. Jack London: Ulvehunden

23. Laura Djupvik: Hjartet er ingen logrande hund

24. Douglas Adams: The Hitchhiker`s Guide to the Galaxy

25. Virginia Woolf: A Room Of One`s Own

26. Helene Uri: Hvem sa hva?

27. Elen Betanzo: Nordsjøen

28. Marta Breen: Om muser og menn

29. Else Kåss Furuseth: Else går til psykolog

30. Harper Lee: Go Set a Watchman

31. Rebecca Solnit: Menn forklarer meg ting

32. Virginia Woolf: To The Lighthouse

33. N.K. Lillebo: Rør ikke de som sover

34. Elin Victoria Unstad: Brådypt

35. Ahmet Altan: Eg får aldri sjå verda igjen

36. Maja Lunde: Battle

37. Virginia Woolf: Orlando

38. Val Emmich: Kjære Evan Hansen

39. William S. Burroughs: Naked lunch

40. Ellen Mari Thelle: Bernard banker på

41. Samuel Beckett: Waiting for Godot

42. Victoria Durnak: Smilefjes. Tommel opp. Regnbue.

43. Clare Macintosh: La meg være

44. Irvine Welsh: Trainspotting

45. Elisabeth Noreback: Si at du er min

46. Malin Persson Giolito: Størst av alt

47. Betty Smith: A Tree Grows in Brooklyn

48. Benjamin Franklin: The Autobiography of Benjamin Franklin

49. Therese Bohman: Den andre kvinnen

50: Chimamanda Ngozi Adichie: We Should All Be Feminists

51: Karen McManus: To kan holde på en hemmelighet... Hvis en er død

52. Stephen King: Mr. Mercedes

53. Olaug Nilssen: Ikkje tenk på det

54. Arundhati Roy: The God of Small Things

55. Kenneth Grahame: The Wind in The Willows

56. William Shakespeare: Macbeth

57. Neda Alaei: Dette er ikke oss

58. Sanne Mathiassen: Ord som slutter på skap

59. Samuel Bjørk: Det henger en engel alene i skogen

60. Laura Marshall: Venneforespørsel

61. Arthur Conan Doyle: The Hound of The Baskervilles

62. Samuel Bjørk: Uglen

63. Rebecca Fleet: Husbytte

64. Tara Westover: Noe tapt og noe vunnet

65. Lisa Aisato: Snokeboka

66. Raina Telgemeyer: En genial ide

67. Raina Telgemeyer: Den store hemmeligheten

68. Raina Telgemeyer: Den første krangelen

69. Raina Telgemeyer: Storesøstre

70. Raina Telgemeyer: En helt umulig jobb

71. Sally Rooney: Alle andre

72. Maria Navarro Skaranger: Bok om sorg (Fortellingen om Nils i skogen)

73. Kristin Hauge: Tiggerne

74. Stephen King: Finders Keepers

75. Hiromi Kawakami: Herr Nakanos forretning for avlagte gjenstander

76. Sally Rooney: Samtaler med venner

77. Heather Morris: Tatovøren fra Auschwitz

78. Jesmyn Ward: Det som reddes kan

79. Johan Rundberg: Gjenferdets stemme

80. Philip Roth: Portnoys besværlige liv

81. Amy Poehler: Yes please

82. Courtney Summers: Sadie

83. Jessica Townsend: Ingenlund. Morrigans forbannelse

84. Samuel Bjørk: Gutten som elsket rådyr

85. Sara Bergmark Elfgren: Norra Latin. Drømmenes skole

86. Anne Hege Simonsen: Kjærlighet og mørke. En biografi om Marie Hamsun

87. Therese Bohman: Aftenland

88. Helene Flood: Terapeuten

89. Rønnaug Kleiva: Armenia, Albania, Argentina

90. Erlend Loe: Dyrene i Afrika

91. Kjartan Fløgstad: Grand Manila

92. Michelle Obama: Min historie

93. Ruth Lillegraven: Urd

94. Lars Amund Vaage: Den framande byen. Ein roman om Wilhelm Reich

95. Carl Frode Tiller: Skråninga

96. Stephen King: End of Watch 

97. Linn Strømsborg: Aldri aldri aldri

98. Ane Barmen: Draumar betyr ingenting

99. Laura Ingalls Wilder: Little House On The Prairie

100. Linnea Myhre: Meg, meg, meg

101. Brynjulf Jung Tjønn: Kinamann

102. Brynjulf Jung Tjønn: Så vakker du er

103. Anders Totland: Vintertonar

104. Monica Bjermeland: 63 måtar å elske deg på

105. Kathrine Nedrejord: Det Sara skjuler

106. Øyvind Rimbereid: Solaris korrigert

107. Aina Basso: Ungen

108. Arnhild Lauveng: I morgen var jeg alltid en løve

109. C.J Tudor: Krittmannen

110. Marit Eikemo: Hardanger

111. Rune Belsvik: Fugleguten

112. Harald Nordtun: Blå flaggermus

113. Heidi Linde: Olivia - annenhver uke

114. Lisa Aisato: Livet - illustrert

115. Anne Gunn Halvorsen: Stress - og korleis leve med det

116. Marie Aubert: Voksne mennesker

117. Charlotte Glaser Munch: Alene sammen

118. Sofia Nordin: Alt skal brenne

119. Fredrick Backman: Bjørnstad

120. Nina Lykke: Full spredning

121. Tom-Erik Fure: Benny går berserk

122. Monika Steinholm: Vi var en gang

123. Stephen J. Walton: Ivar Aasens kropp

124. Bjarte Klakegg: Ninkolai

125. Camilla Sandmo: Definisjonen av umulig

126. Helga Feiring: Delt omsorg

127. Fredrick Backman: Vi mot dere

128. Mari Andreassen: Hvor lenge varer vi

129. Margaret Atwood: Gileads døtre

130. H.K.H. Kronprinsesse Mette-Marit og Geir Gulliksen: Hjemlandet og andre fortellinger

131. Fiona Barton: Enken

132. Christian Wiik Gjerde: Jul på Bukken hotell

133. Maja Lunde: Przewalskis hest

134. Josie Silver: One Day in December

135. Anders Totland: Engel i snøen

136. Josie Silver: One Day in December

137. Jonas Gardell: Til minne om en betingelsesløs kjærlighet

138. Thorvald Steen: Vekten av snøkrystaller

139. Simon Stranger: Kokotopia 1

140. Dag Solstad: Tredje, og siste roman, om Bjørn Hansen

141. Matias Faldbakken: Vi er fem

142. Randi Fuglehaug: Fallesjuke

143. Jens M. Johansson: Lavterskeltilbud

144. Tegnehanne: Ikke tenk på meg

145. James Joyce: Ulysses

146. Vigdis Hjorth: Henrik Falk

147. Irene Nemirovsky: Hett blod

4 kommentarer:

ellikken sa...

Kikket akkurat på nettopp den boka og tenkte at jeg burde lese den... burde jeg?

annkolaas sa...

Hm. Ja og nei. Viktig tema, men grusom lesnad. Eg las ho i eit jafs i dag, men hadde eg visst at ho skulle vere slik veit eg jaggu ikkje. Du får velje sjølv.

Signe sa...

Jaiks! For eit lesetempo du har, bøyer meg i støvet. Kva tykte du om Presens maskin? :)

annkolaas sa...

Det er lydbøkene som gjer det. Da får eg gjort mykje. Eg likte Presens Maskin kjempegodt. Gunnhild Øyehaug skuffar aldri.