RSS

Eg har fått stipend. Igjen!

 


I haust var eg så heldig å få eit ekstraordinært koronastipend frå Møre og Romsdal fylkeskommune. I mars fekk eg stipend frå NBU sitt vederlagsfond, og denne veka fekk eg jammen stipend frå Møre og Romsdal fylkeskommune igjen. Å få tre store stipend på så kort tid er ein draum utan like, og eg er så glad for at det finst slike ordningar som kan hjelpe oss kunstnarar på veg. Dette betyr nemleg at eg kan jobbe redusert frå hausten av, og få meir tid til å skrive. Hurra! I skrivande stund held eg på med ein ny ungdomsroman, og går det rette vegen så håper eg det blir bokutgiving allereie neste år. Vi får sjå. Eg er så utruleg glad og takksam.

4 kommentarer:

Anita Ness sa...

Gratulerer.:) Veldig bra!

annkolaas sa...

Tusen takk! <3

Kleppanrova.com sa...

Gratulere, det er flott og få så mye støtte!
En skikkelig opptur.
Jeg har enda ikke fått lest boka di, men skal etter hvert.

annkolaas sa...

Tusen takk! Det var skikkeleg kjekt ja. :)