RSS

Sletta!

Eg ser til mi store skrekk at det siste innlegget mitt har blitt sletta. Usj! Blogger.com har vore nede i godt og vel eit døgn, men eg trudde da ikkje blogginnlegga skulle forsvinne. Uansett, for dei som ikkje fekk det med seg var det omtale av Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant.

Eg orkar ikkje å skrive om ho på nytt, men tek det såre enkelt: Ei røvarhistorie av ei bok. Fantastisk historie som fekk meg til å le godt og lenge, men eg lot meg ikkje begeistre like mykje som resten av boka sine lesarar. Men eg anbefalar gladeleg boka. Ho er god altså.

Fleire som har opplevd krøll med blogger.com?

9 kommentarer:

labben sa...

De holder på å gjenopprette innlegg skrevet etter onsdag kveld. Vi skal med andre ord få innleggene våre tilbake, men jeg aner ikke hvor lang tid det vil ta. Det er ihvertfall det som har vært beskjeden til nå.

Jeg er bare glad for at blogspot virker igjen, men det er selvsagt kjipt hvis vi mister innlegg. Satser på at de får ordnet det!

Bai sa...

Det har vore mykje krøll med blogger i det siste. Eg kan sjå i reader om eg finn innlegget ditt - eg fann mitt der.

Bai sa...

Det har vore mykje krøll med blogger i det siste. Eg mista mitt også. Eg kan sjå i reader, om ditt ligg der - eg fann mitt der.

Bai sa...

Eg fann det. Eg sendte det på epost til deg.

Askeladden sa...

Jeg har også hatt problemer med å komme inn på bloggen min. Jeg synest det var lenge og begynte å få panikk at jeg var den eneste. Men så såg jeg at alle blogspot blogger hadde ikke blitt skrevet på en stund. Så kjipt at blogg innlegget blei sletta:/. Men jeg leste blogginnlegget om den boken du hadde blogga om før det blei sletta.

annkolaas sa...

Tusen takk, Bai. Eg styra og redigerte og la det ut på nytt, men da var plutseleg det gamle attende. Eg set uansett stor pris på all hjelp. Det var eit sjokk å oppdage at innlegget var vekk, men heldigvis går slikt an å fikse;)

Askeladden sa...

No er blogginnlegget kommet tilbake:)

Ingaplinga sa...

hadde også masse problem, men innlegget lå faktisk som upublisert! sikkert fordi e hadde skrive innlegget på onsdag, og skulle først publisere det i turneen på torsdag. flax for m!

ser ut som du også ha fått d tilbake!

annkolaas sa...

Ja, plutseleg var det tilbake;)