RSS

MAMMUTSALG

Eg fekk mammutkatalogen frå www.haugenbok.no, og har sett meg ut desse bøkene


Denne må prøvast ut.


Treng eg seie kvifor?


Eg likte veldig godt snøv-boka, så denne må prøvast.


Denne har eg lenge hatt lyst til å lese.


Som norsklærar kjem eg sikkert til å få bruk for denne. Eller? Den tek seg sikkert godt ut i bokhylla.


Eg har aldri lese noko av han, og det må eg sjølvsagt gjere noko med.


Dette skal bli dottera mi sin favoritt:)


Det er så kjekt å introdusere eigne barnefavorittar til dei små.


Er det for tidleg å lese denne for ein (snart) femåring?


Minstemann elskar desse vrimlebøkene!

Lista var eigentleg mykje lenger, men eg kunne føle mannen si onde auge kvile på meg, og såg meg difor nøydd til å reinske vekk litt.

5 kommentarer:

Beatelill sa...

Mange fine bøker du hadde plukket ut :) Jeg har lest Linn Ulmann si bok og likte den velig godt, men ikke alle er like begeistra for den. Snorre-sagaen har jeg lenge hatt lyst til å lese :) Jeg tror jeg må kikke litt i brosjyren jeg også :)

annkolaas sa...

Ja, ikke sant! Har aldri lest noe av Ullmann, så det er vel på tide. Satser på en god leseropplevelse, jeg da. Jeg synes nesten en norsklærer må ha Snorresagaen i hylla si hehe.

Sikkert lurt å kikke i brosjyra. Eller ikke, hvis du har lite penger;)

Heidi sa...

Jeg forhåndsbestilte flere bøker fra Tanum i går, blant annet den du har valgt deg ut av Levi Henriksen.

Lisa T. sa...

Hei! Eg gler meg til å høyre korleis "Mors og fars historie" er, den har eg tenkt på å lese lenge, men det har ikkje blitt.
PS det gler meg å høyre at begeistringa di for Anna Gavalda har dala litt ;) Korfor, det veit du sjølv!

annkolaas sa...

Hehe:) Eg skal la høyre frå meg.