RSS

Verdens verste bøker



BBCs liste over de 100 beste bøkene har satt i gang tenkeboksen hos de fleste bokbloggerne her inne. Etter flere lister over de beste bøkene, er det nå Elin som oppfordrer oss til å skrive liste over de verste bøkene vi har lest. Klikk deg inn på bloggen hennes og legg igjen en liste over de fem verste bøkene du har lest, så skal hun lage en samlet liste i løpet av april. Moro!

Og legg gjerne igjen kommentar her om du kommer på noen heslige bøker umiddelbart!

Jeg vet ikke om jeg kommer på fem skikkelig dårlige bøker nå med det samme, men obskøniteten oppe til venstre her skal i hvert fall med på listen (Jeg finner det pinlig i det hele tatt å nevne at jeg faktisk har gått hen og lest denne boken). Den andre boken er Gary Zukavs Sjelens håndbok. Men nå må jeg tenke så det knaker...

0 kommentarer: